Reacties op: The Ghost, The King & I (Rob van Bavel Trio) https://www.jazzism.nl/recensies/the-ghost-the-king-i-rob-van-bavel-trio-we-got-rhythm-the-music-of-george-gershwin/ voor de Jazz liefhebber Tue, 14 May 2024 04:13:09 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0